sobota, 9 kwietnia 2011

Może teraz coś o mnie

Więc mam na  imię Magda mam 24 lata jestem zodiakalnym lwem chociaż posiadam też inne cechy takie jak dążenie do perfekcji czasem jestem pedantką chociaż bez przesady mam też nieźle namieszane w głowie , a to dzięki przeżyciom . Mieszkam aktualnie w Holandii , ale można by było to nazwać moim powrotem . Jestem tutaj z Mężem oraz 18 miesięczną córeczką . Moje życiowe pasje hmmm jest ich bardzo dużo uwielbiam sztukę a szczególnie Picasso dlatego lubię malować , nową pasją jest fotografia z którą w jakimś sensie wiążę swoją przyszłość chociaż ze mną nigdy nie wiadomo ;) bardzo lubię modę towarzyszy mi ona od dziecka - zasługa mojej mamusi i TV ale teraz znowu do tego wróciłam , muzyka kocham muzykę najbardziej taką , w której czuć emocje ... tak mogła bym wymieniać to nieskończoności ale na pewno o pasjach wspomnę nie raz ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks for the comment ,watching and reading kisses Magda